Rulltårta.

Mamma har gjort rulltårtor nu, stinker i hela huset. Luktar så jävla gott! Snacka om att va sockerberoende >.<
Dock ska dom till hennes jobb imorgon. Ingen blev det till mig..tur är väl det för idag såg jag hur feta mina lår har blivit. Dom är enorma! Måste träna..måste! Dock orkar jag nog inte pallra mig in till skolan imorgon. Beror lite på ikväll.. Men jag måste verkligen skriva religionen och svenskan imorgon. Kommer inte hinna ifall jag ska till skolan på dagen.
Bläää..

Har i övrigt sjukt tråkigt just nu. Har verkligen försökt länge att skriva på svenskan men det funkar inte..min kropp vill inte. Hjärnan har liksom lagt av så det kommer inget ord när jag försöker börja. Måste imorgon dock...

Blä. Drar nog upp till min stuga nu och läser tills Gossip Girl börjar. Ingen rolig på msn ändå..blä.
/S.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag!:)

2008-03-19 @ 13:33:22
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: elli

hehe okej tack :D
får se hur jag gör...P

2008-03-19 @ 14:22:56
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0