Snart...

Var ute och övningskörde förut, tränade på att backa runt gathörn och fickparkering. Parkeringen gick åt helvete men det är för att jag inte kommer överens med spegelinställningen. Går bättre med trafikskolans bil. Backningen gick super, tror nog att jag klarar det till uppkörningen. I övrigt så finns det nog inget att träna på, kan väl allt typ.
Snart är uppkörningen...får panik när jag tänker på det.

Är mitt uppe i Harry Potter och dödsrelikerna..fan så spännande den är just nu ^^
frågan är bara vilken bok jag ska läsa sen, men förhoppningsvis så är Bella klar med Eclipse.

Nehepp, dags att återgå till boken. Har just nu väldigt dålig magkänsla så jag vill inte tänka för tillfället..händerna bara skakar..har tagit en evighet att få till det här inlägget.

Jaja, hejdå.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0