Thursday.

Idag är det torsdag och det innebär att jag om ca 28 timmar är med älskling i Stockholm :) Ska bli mysmys!
Försöker just nu vinna ett par auktioner på Tradera med SJ's biljetter. Funkar väl sissodär med tanke på att nån hela jävla tiden bjuder över. Vill ju inte att dom ska kosta 400kr/st direkt.
Ska idag in till staden och träna styrketräning och sen gå förbi Lush och Inter Sport för att hälsa på Matilda. Trevligt trevligt..

Såg igårkväll att min telefonräkning kommer hamna på ca 650kr. FY FAN! Per, fixa din jävla mobil så jag jämt slipper ringa din halebopskit! Fan fan fan..dom pengarna skulle gått så jag kan leva i Turkiet. Men det verkar visst som att jag bara får med mig 800 dit. Jag som tänkte följa med till Kos och grejer..med det sket sig. Blir att typ köpa vatten för allt och lunch. Helvete.

Nu blev jag depp. Ska äta frukost och sen cykla ner till Linghem. Adjö.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0