Wednesday.

Idag har varit en rätt seg dag med eurytmi självklart och sedan dans. Vet inte, men det känns som att Lina undviker att titta på vad jag gör på danslektionerna. Hon berömmer alla utom mig, och jag är ändå bättre på vissa saker än vad andra är. Jag vet själv att jag är värdelös på jazz, men det vore kul att få lite uppmuntring på det för jag vill ju lära mig. Vet inte vad jag borde göra..ska jag prata med henne eller låta det vara?
Var meningen att jag skulle dragit ut massa CVn och gått stan runt delat ut det men internet i skolan har ju självklart lagt av. Som vanligt när det är nåt viktigt man behöver.
Åkte då istället till mammas jobb efter skolan och snodde bilen från henne så jag kan åka in till träningen sen ;D
Var rätt kul att köra själv fast det var ingen "wow-känsla" som alla pratat om. Kanske beror på att jag inte fattat det själv än :P
Jaja, ska slänga i mig några pannkakor och sen...jävlar jag borde börja skriva på svenskan. Kanske får bli så..fan. Hur skriver man en artikel? o.O

Blä, hejdå.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0