Konsten att hitta tutan.

Godmorgon alla morgonpigga!
Kan meddela att jag själv inte är så pigg fastän jag är uppe, vilket jag varit i över en timma. Som vanligt har jag kört ut Per till jobbet. Är sista gången nu så..det gick väl okej. Från och med imorgon är han ledig över helgen.
Haha, måste berätta en rolig grej :P jag körde tillbaka och kom just in i Tidaholms samhälle. Folk har väl festat igår och ligger och har väl nyss somnat i stort sett, men i alla fall, där kör jag och det finns inga bilar ute. Jag sitter och sjunger när det helt plötsligt börjar tuta, en lång och utdragen tutning. Jag fattade verkligen inte var den kom ifrån, mina händer var ju för fasen på ratten! Då märker jag att min vänstra hand har hittat en stooor 'knapp' på sidan av ratten som visst var tutan. Mitt hjärta slog i 170 och jag kollade mig nervöst om efter andra som kunde sett mig. Som tur var så va ingen där just för tillfället, men jag väckte nog många xD
Dålig förklaring på saken, jag vet. Men just nu så är jag så förbaskat pissnödig. Skriver senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0