Lite allt möjligt.

Hejsan hopp!
Nu är jag på topp (rim ^^) igen och ska snart käka. Blir potatis i ugn med grillad kyckling och sallad. Gött som fan ska det bli :)
Har just tagit mig en liten Xider och god som tusan var den. Har ju inte kunnat dricka på evigheter känns det som och den smakade så gudomligt gott. Tur att man har 7 till i kylen ;) haha neerå..några ska jag ha hemma hos Lollo imorgon. Det ska också bli kul, träffa lite folk och äta ännu mer god mat :)
Måste bara skriva detta. Känns otroligt skönt att inte vara rädd för maten. Jag vill kunna äta och leva precis som alla andra utan att bli dunderfet. Just för stunden så tänker jag dock inte på det :)



Just det. Glömde visa sprayen. Skriver lite senare om den, eller imorgon när jag testat den ordentligt. Dock så pratade Sara P och jag om Redken imorse och hon kan inte tänka sig någon annan spray. Känns bra att ha köpt nåt seriöst för en gångs skull ^^



Min nya kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0