Orka?

Godmorgon..eller måste det jämt heta god? Jag skriver dåligmorgon istället.
Det här är en dålig morgon. Vaknade alldeles för tidigt av att alarmet skrek mig i örat och för att det var svinkallt i stugan. Det visade sig att jag tyvärr hade ställt alarmet rätt och att det bara var 15,6 grader. Masade mig upp för en halvtimma sen och tänkte duscha här nere istället men så långt har jag inte kommit än. När jag kom ner till huset så fick jag en sån där likgiltig känsla som fortfarande håller i sig. Faktum är att jag inte bryr mig om dagens lektioner. I alla fall inte den första. Nk lab up my ass. Orkar inte, vill inte. Så jag skiter i första lektionen och ska fundera på andra.
Jag betvivlar att gårdagens breakdown verkligen var så bra..

Kommentarer
Postat av: Phoebe

Andra orkar du :) Så åker du in samma tåg som mig och så kan vi ge Lollo hennes fina paket med massa snöre på. :3

2008-05-13 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0