Personlig men inte privat.

Halloj!
Talet löste sig ändå som tur var, improvisation ftw! ^^
Nejmen jag skrev det mesta under tiden de andra pratade och sen så hittade jag på slutklämmen (som Oscar tyckte om) när jag väl stod där och skulle säga den och de sa också att jag är personlig men inte privat i mitt tal. Hm..på tal om Oscar så borde han veta resultatet av uppkörningen. Stackaren har varit ett nervvrak hela dagen, rätt underhållande för oss andra dock x) och lilla älsklingen fick ändrad uppkörningstid, han skulle också kört upp idag. Jag kommer säkert inte att få veta när den blir :P fan, jag saknar Per. Han var jävligt irriterade att ha runt sig vissa stunder men nu saknar man liksom det. Take me back!

Läste hos Stina-Lee att hon ska till tandläkaren och att hon har dåliga tänder som jämt blir hål i. Välkommen in i klubben får man väl säga. Är precis likadan, har varit EN gång i mitt liv där de sagt att det inte är något fel på tänderna. Alla andra gånger har jag haft typ två hål. Jag är dessutom livrädd för att gå dit samt överdrivet rädd för sprutor så fram tills förra gången har jag alltid lagat hålen utan bedövning. Förra året så fick vi krångla i säkert 30 minuter innan sprutan fick ens närma sig min mun. Blä, usch. Hatar sånt..

Gud vad jag babblar på. Får ta ut det i fler inlägg istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0