Pics.

Igår bråkade Martina och Frida om vem som skulle få ta denna stol. Detta resulterade i att Per (läraren) tog stolen och satte sig själv på den så Martina satte sig på en annan stol och Frida i Matildas knä. Det var rena rama catfighten ett tag ^^


När jag åkte hem..någon dag så råkade jag tappa bilnyckeln när jag gått ur bilen. Här hamnade den och hur detta lyckades vet jag inte. Nyckeln kanske är skofetischist (stavning?).


NU ska ni få se de saker jag fick från mamma idag :) fotlänken och navelpiercingen!
 
Fint va? Ignorera min feta mage.

Var ju på JC-rea och hittade tyvärr ingenting. Det var totalsmockat med galet folk och jag hittade inget jag ville ha ändå. Efter en kvart fick jag nog och åkte hem. Kunde lika gärna stannat hemma.

Klockan 18:56:46


Klockan 18:59:22


Ser lite ut på bilderna men folk blev som galna när gallret öppnades.

Nu ska jag nog gå upp och glo på lite film fram tills Grey's. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0