Shopp shopp :D

Snö of Sweden har såna fina smycken. Älskar loggan på den. Detta tryckte jag iaf hem från Tradera idag :D

** NYA SNÖ ÖRHÄNGE ** **NYA SNÖ ÖRHÄNGE **

Fina va? :) dom till höger ska sitta i öronen på studenten :)
Denna fina sötvattenpärlsring(?) ska jag buda på imorgon :)

##SNÖ RING##NYVARA

Jag är sällan så glad som när jag shoppar. Shoppa är både positivt och negativt för mig. Negativt eftersom jag har en stram budget men när jag väl har pengar så läker shoppingen igen en liten bit av mig så länge. Bättre med kortvarig lycka än ingen alls :)
Just det, har beställt två kjolar av Sanna (fint namn) i färgerna korall och mellanblå. Kommer dom passa mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0