Worries.

Hej på er allihopa.
Sitter just nu och försöker göra allt för att få tag i modeakuten-linda. Liksom, den 11 maj har det gått en månad sen jag beställde klänningen. Hon svarar inte på mailen, uppdaterar inte bloggen..har hon slutat existera? Man är ju lite orolig eftersom jag ändå slängt ut 500 spänn på klänningen. Det är bara så, jag SKA ha tillbaka pengarna eftersom klänningen verkar gått upp i rök. Får nu istället panikleta klänningar på stan imorgon. Jävligt kul..nu kommer jag ju hitta nån klänning som halva stan också har. Jag ville vara unik med min klänning.

Slut med gnällandet för stunden, ska upp till stugan och glo på tv och eventuellt läsa lite. Hoppas ni har det bra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0