CVn till förbannelse..

Hejsan hopp! 
Sitter här vid datorn och känner mig knappt förkyld, gud vad skönt! Men värre är det om nätterna när båda näsborrarna är igentäppta så jag inte kan andas. Trevligt värre!
Har suttit vid datorn sedan halv tio ungefär och det jag gjort är att mailat iväg cvn till 24 förskolor runt om i Linköping (privata förskolor som inte kräver utbildning på sina vikarier), kollat Facebook och arbetsförmedlingen. Hoppas bara jag får napp någonstans! Ska också skicka iväg ett brev till ett assistansföretag eller liknande som sökte personlig assistent heltid för ett år. Skulle passa mig perfekt :)

Igår när jag klev omkring på Ikanohuset och delade ut cvn så hade dom flesta dragit ner på personal men inne på BikBok sökte hon en extrapersonal. Så mitt cv hamnade i hennes hand och hon skulle ringa mig ifall jag ska komma och jobba en dag. Lät inte helt omöjligt ändå :)

Just nu har jag min älskade Murre i knät och brasan brinner i vardagsrummet. Ska gå och packa lite kläder för inatt ska jag sova hos mamma samt på klädparty. Oj oj oj vad mina födelsedagspengar ligger pyrt till ;)

Om man kanske skulle kolla lite kattungar på Blocket med... ;)

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

ska du skaffa kissekatt? :)

eller kanske du redan har en?

2008-11-06 @ 13:20:49
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0