Fan också...

Jag har mått bra de sista veckorna. Trodde jag skulle få må bra till åtminstone fredag.. Trodde vi skulle ha en bra sista tid tillsammans. Trodde vi kunde skratta och prata trots att slutet närmade sig.

Jag hade fel. Jag hade så jävla fel om dig. Och så är jag fast här i 6 dagar till. Jag vill inte se dig. Aldrig mer. Blir så jävla besviken. Tårarna finns där inne men dom fälls aldrig. Jag tänker inte gråta mer för dig..

Vem är människan jag trodde jag känt i 5 år? Vem har du blivit och varför? Jag förstår ingenting..

Jag är kanske inte guds bästa barn men det här tar fan priset..fy fan. Jag tror inte på ett enda ord du säger till mig längre, jag ska stänga in alla känslor som fanns för dig. Dom ska aldrig mer få komma ut. Nyckeln kastas här med åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0