God morgon fredag.

God förmiddag.
Vaken sedan en halvtimma tillbaka men hjärnan har nog inte fattat det än riktigt, den är seg och mosig. Var uppe till 2 igår för att jag inte kunde somna men oj vad mosiga mina ögon var då. Ikväll ska jag banneme lägga mig senast tolv, för imorgon blir det att än en gång åka till Tidaholm och jobba. Sedan åker jag inte tillbaka mer till Linköping innan flytten.
Jag vet inte riktigt vad jag känner för saken längre. Hade först en liten vill-inte-period, sedan oj-vad-skoj-period och nu är jag splittad. Klart det ska bli skönt att få egen lägenhet som jag får inreda plus att jag får ju lilla Max nästa vecka. Han kommer vara mitt allt efter jag flyttar. Men det känns ändå konstigt. Per och jag har ju fasen känt varandra i 5 år och han har blivit min absolut bästa vän, den som lyssnat på mig, den som funnits där när jag haft ångest och torkat mina tårar, den som stöttat mig och sett till att jag klarade av förra året. Jag skulle gärna behålla honom som vän, som en riktigt nära vän efter jag flyttar men det skulle aldrig gå. Vi vet alla vad som händer då.. :/

Ah shit.. Jag kommer fan inte något längre med denna patetiska diskussion med mig själv.

Allt jag egentligen skulle skriva var att jag var mojsig i huvudet och att det är fredag. Då var det skrivet. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0