Hejdå Tidaholm, Hej Linköping!

I förrgår sa jag hejdå till lägenheten i Tidaholm och hej till Linköping. Runt elva åkte pappa och jag från den lilla lilla staden och kom fram runt kvart i två till den stora stora staden. Jag hann packa i stort sett allt innan han kom och väl framme i Linköping så droppade vi av massa grejer i nya lägenheten. Killen som bor där nu flyttar ut på torsdag så fram tills dess får jag leva i en sopsäck med kläder i lillstugan hos pappa.

I fredags hämtade jag också Max. Jag vet inte om jag ska lämna tillbaka honom...det stämmer inte tycker jag. I fredags stängde han in sig bakom torkskåpet så vi fick montera ner det för han skulle komma ut. På natten satt han i ett fönster utan att äta eller dricka. Igår va han under soffan hela dagen. Nu sitter han under miniköket i min stuga. Han högg efter mig förut. Så det känns bäst att antagligen lämna tillbaka honom. Ska prata lite med pappa om det..


Igår var det fest hos syrran. Svinkul! Orkar dock ej berätta... Och idag var det adventsfirande med släkten som va sådär meen maten va god!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm ja..?

2008-12-01 @ 11:48:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0