Nedbajsad..

Idag jobbade jag i Linhem på ett dagis där, ett dagis där mamma känner en av personalen. Såg faktiskt fram emot det trots att jag var livrädd för att jobba med småbarn. Blöjbyte är inget jag kan hur man gör.
I alla fall. Supersöt tjej som jobbade där och en trevlig vikarie till. Allt gick bra. Småbarnen är roliga. Dom fattar inte att jag är främmande, dom ler och skrattar ändå.

I alla fall. Efter maten skulle alla lägga sig och sova. När alla utom två var ute så tog jag upp en tjej och skulle börja ta på henne kläder (dom sover i vagnar ute). Satte upp henne i knät och började tråckla på byxorna. Satte ner henne på golvet igen och då får jag se.. Innerst vid låret så fanns jättemycket löst bajs. På tröjan och linnet hade det också kommit och på min strumpa hade det droppat ner. Jag ställde ner flickan och hasade försiktigt iväg för att det inte skulle droppa ner på golvet. Hittade äntligen Stina och hon kom fortare än en..raket. Hon ställde in ungen i duschen och gav mig ett par mjukisar jag kunde låna av henne. Allt utom min bh och mina trosor blev nedbajsade.

Jag känner att jag måste hoppa in i duschen nu..fy fan. Nästa gång jag jobbar med barn ska jag kunna blöjbyte och inte vara täppt i näsan. För gudars..det där vill jag aldrig vara med om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0