No more 3!

Hejsan och god förmiddag!
Efter en sissodär natt med mardrömmar som resulterade i andnöd så är jag lite småtrött.
Har dock hunnit äta frukost och lite sådär. Ringde just till 3 och avslutade min bindningstid där. Ska in till Telia idag och skriva in mig på deras Telia Mobil max 25 så behåller jag mitt nr :) så nästa vecka är jag Telia-kund igen! Känns bra. Mycket bra. Bra att få ordning på telefonräkningarna igen.

Ska nu fixa iordning mig lite och sedan packa lite för inatt sover jag hos mamma. Blir eventuellt en tripp till Slaka Djurhem för att kolla ut en kissemiss till mig :) jag kommer falla pladask om jag känner mig själv, vilket jag gör ^^

Nej..fixa var det. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0