Once again.

Jag vet inte om det är för att lusten är borta eller om jag helt enkelt är för att jag är för virrig för att komma ihåg att jag faktiskt har en blogg.

Nåja, jag är tillbaka och förhoppningsvis kommer jag ihåg den imorgon. Dock ska vi inte hoppas på för mycket.

Igår satt jag med röven på sängen hela dagen, undantaget att jag kom hem från jobbet kl 9 och att jag fixade mat, handlade och lite sånt smått. Somnade runt tolv fastän jag var duktig nog att lägga mig halv elva. Vid halv fyra på natten kom Per in. Jag tittade på klockan och suckade. Dom hade åkt av vägen. Dennis skulle självklart sladda och gick som vanligt åt helvete. Han fattar inte att han inte kan.
Vi snackade iaf ett tag och sådär. Han va kvar när jag kom från jobbet idag. Så vi snackade lite då med och det känns bra. Faktiskt.

Blev uppringd idag av okänt nr. Visade sig vara ett dagis i Linköping. Ska dit och vikariera imorgon mellan 9-15. Ska bli svinkul men är samtidigt nervös :P kanske dags att lägga sig eller nåt ^^

Aja.. Nightie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0