Twilight <3

Jag är kär. Fy fan vad jag är kär!

Twilight <3
Blev lite besviken i början. Edward skulle ju vara breathtaking..men det blev han senare. Emmet var så jäkla klockren! Rosalie..utseendemässigt fel förutom det blonda håret. Carlisle var superbra! Esme var helt okej, förväntade mig lite mer moderlighet. Alice såg för gammal ut och ska ha långt hår enligt mig. Och vad fan har dom gjort med Jasper? Människan ska inte se förstoppad ut! Han ska se nästan lika underbar ut som Edward.

Nåja..filmen var underbar trots att jag läst alla böcker innan. Jag är kär! Och som Lollo sa så blev man fan hångelsugen när mysscenerna kom. Hade jag sådan kärlek skulle jag också kunna dö för den jag älskar!

Det saknades särskilt en scen för mig bara och det är när Bella ligger på sjukhuset. Dom ska ju kyssas så maskinen som mäter hjärtslagen bara tjuter. Och Bella skulle vara klumpigare! Annars..überbra!



Jag är fan kär i Edward Cullen
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0