Döda händer, granar och annat språk.

Sitter här och kan knappt skriva. Högerhanden är lite allmänt uppsvullen och gör ont om minsta muskel rör sig. Låter väl härligt? Stod från 8 till 16 och knipsade av grenar från grangrenar (ehee..) med en liten sån där..tångsaxliknande sak. Oj oj oj..mamma!
Det var jag och 10 litauer och polskor. Förstod inte ett skit av vad dom sa till mig. Dom viftade ivrigt med armarna, sa något på deras språk och nickade glatt. Jag log och sa okej. Undrar vad det är jag gått med på egentligen? Kanske har lovat något utan att jag vet om det? Gudars, hur ska detta sluta? Ska härda ut i 4 timmar imorgon tänkte jag.

Ska nu lägga ner huvudet på kudden en stund. Hoppas jag slipper se granar när jag blundar bara. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0