Efter 10 timmar..

Sitter här med en mosad hjärna och okontrollerade gäspningar. Jobbade från 8-18 idag, alltså 10 timmar. Handen är öm och fötterna vill inte stå längre. Ska strax upp till min lilla stuga för att packa ner allt och bestämma kläder för morgondagen. Då blir det att jobba 8-12 och sedan möta upp Lollo och Tina på stan vid tjugo i två för fika. Sedan blir det hemfärd till Tidaholm. Kommer alltså bli en lagom mosig dag imorgon för hjärnan också då. Det jag ser mest fram emot är såklart fikan. Hade jag råd så skulle jag kunna fika varje dag på stan med kompisar. Tyvärr är inte plånboken så stor än.

Dags att pallra sig uppåt. Blir att lägga sig tidigt ikväll. Så..godnatt.


Kommentarer
Postat av: Tove

det låter nice att bara jobba lite å sen ta fika med vänner.

2008-10-24 @ 12:46:11
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0