Onsdag, 1 oktober.

Godmorgon på er!
Gick upp för dryga timman sen efter att ha tagit en ordentlig sovmorgon. Det var behövligt kan jag säga er. Dock blev jag väckt vid halv tio av att min arbetsgivare ringde och berättade att jag jobbar hemifrån henne imorgon. Fruktansvärt skönt. Blev också påmind om att stegtävlingen börjar idag och att jag måste gå mycket. Humpf..ringleden är en pina men den ska jag klara mig igenom. Ska också städa, tvätta och handla idag. Så dagen är fullspäckad. Nej, ska nog gå ner nu när det är torgdag och kolla igenom ifall man kan göra sig något klipp.

Time to make some steps. Hittils har jag kommit upp i hela 360 steg ^^

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas det blir 360 x 12 steg ännu idag! :)

2008-10-01 @ 13:11:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0