. . .

Jag är arg, förbannad, besviken, ledsen...allt.

Vill inte ha det såhär, att jag är arg eller ledsen var och varannan kväll. Jag vet inte ifall Tidaholm är något för mig. När folk frågar mig hur det går så svarar jag alltid "jo det går bra, saknar mina kompisar och sådär men jag trivs". Yeah right. Trivs bara när jag jobbar (ej natt) och när jag festar. Vet inte hur jag ska ta mig ur detta. Har ju för fasen jobb här för ett år framöver. Något som inte finns i Linköping. Men kompisarna, mitt liv och mitt hjärta finns kvar i storstaden. Men utan pengar så funkar inte det..
Jag kan inte bara dra..det kommer ta tid och många tårar. Men antagligen färre tårar än vad som fallit under tiden jag bott här.

Ska börja söka jobb och lägenhet i Linköping och så får jag se hur det går och blir. Som det känns nu så skulle jag kunna åka ikväll. Men vi får se..det lär märkas på humöret här i bloggen.
Har aldrig velat skriva ut detta förut men vafan..det här är min ventil utåt och dom som väljer att läsa får antingen ta till sig det eller helt enkelt ignorera.

Det är många saker jag ångrar här i livet och flytten börjar bli en av dom. Ska nu sluta tycka synd om mig själv och börja söka jobb istället.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag oxå borde söka jobb. Ska vi göra det tillsammans? :)

2008-09-24 @ 14:34:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0