Förbaskat dyrt!

Nu har jag blivit såld på det här med Australien och Quokkas. Jag kan verkligen inte få dom ur huvudet. Det ligger på min "bucket list" att få se och klappa en livs levande och fri Quokka. Kollade lite på enbart flyg för två vuxna till Perth. Man kan ju ändå hälsa på söta Abel :) dock var priserna chockerande. Eller okej, i februari är det väl fortfarande högsäsong så det är kanske inte så konstigt. Enda chansen för Per och mig att komma iväg är just på vintern eller under någon mellanperiod i skörden under sommaren men då är det så förbaskat kallt där enligt Abel ^^

Priserna ligger just nu ganska stadigt runt 23-24000. Härligt. Det har vi inte råd med. Men drömma kan man och det tänker jag fortsätta göra tills den dagen blir sanning.

Per klagar (typ iaf) alltid på att jag har ett sånt kontrollbehov. Njaah, jag tycker snarare om att ha planerade utekvällar istället för att få reda på 5 minuter innan vi ska iväg och enligt min mentor på Björkö så fanns det inget annat för mig än att bli någon slags projektledare, att det är det jag är född till att bli typ. Men att leva livet som Abel gör, att ta dagen som den kommer, skulle nog passa mig perfekt. Det skulle släppa alla spänningar jag har inom mig.
Om den dagen skulle komma snart att Per och jag går skilda vägar så åker jag dit. Bums. Skulle testa ett tag i alla fall och ge det en chans. Men på ett sätt så hoppas jag ju såklart att Per och jag kan åka dit ihop och jobba. Vore grymt skoj.

Kommentarer
Postat av: Pecan- MAttias, Australien KAKHUSET

SV: Åh så härligt, njut lite extra av att vara med din Älskling ikväll! Jag ska plugga i Sydney i 3år därefter ska jag jobba där. Cookie kommer ned för att plugga hon med (efter gymnasiet. Jag längtar sååå! :) / Pecan

2008-09-22 @ 16:24:30
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0