Fredag.

Jag hatar den här fredagen. Den är inget för mig och jag tänker inte ens försöka göra den bättre.

Idag ska jag kanske ge mig ut och gå för att rensa tankar men jag vet inte ifall det är någon bra idé då jag inte vill att hela Tidaholm ska se mig såhär.  Annars så ska jag bara gå och handla lite skit bla glass och enbart titta på film idag. Om jag inte bestämmer mig för att strunta i jobbet i helgen och åka hem istället.
Linköping är fortfarande mitt förstahem, det hem jag alltid kommer springa till först när det är något. Och jag skulle verkligen behöva åka ut till landet och lämna all skit borta. Åhh vad jag har lust med det! FAN att jag inte kan....


Ska återgå till sovandet som blev avbrutet kl 5-6. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0