Inläggsspamningäralltidtrevligt.

Fy fan vad jag är i gasen idag!
Jag har lyckats rensa ut det lilla utrymmet  mellan soffan och sängen(!) samt damsugat där. För tillfället så finns inte ens ett dammkorn på den platsen. Istället har jag packat ihop lite saker och snyggt sorterat upp dom på andra sidan soffan. Är riktigt nöjd. Hade tänkt att fortsätta med Pers garderob men jag fick genast ett sms tillbaka att han ska fixa det ikväll (yeah right), och då jag knappt får kolla in i hans garderob så börjar jag fundera på ifall han inte gömmer ett lik där inne. På tal om det så kanske det är en hel likkammare (finns det nåt som heter så?) i förrådet. Detta måste undersökas. Jag ska vakta som en hök när han ska rensa ur garderoben och när han ska visa mig förrådet.

Dags att ta en paus. Den kommer bestå av Top Model och riskakor. Howdie!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Nu tävlar jag ut 3 stycken ögonskuggor i min blogg, var med och tävla du med =)

2008-09-08 @ 21:29:28
URL: http://malinnestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0