Klippt och klart!

Nu är jag tillbaka från frisören. För en stund sedan. Har hunnit hämta två paket och köpt cigaretter emellan ^^

Klockan nio infann jag mig på Klippkompaniet med ångesten över att jag inte visste ifall jag ville ha lugg eller ej. Satte mig i stolen och bestämde mig för att lugg är nog det bästa. Då kan jag ha lugg (obvious), snedlugg och sätta upp den i spännen så slipper jag den. Tjejen som klippte mig verkade väldigt duktig fastän hon var ung, kanske några år äldre än mig. Hon undrade ifall jag ville slippa dom här 'kanterna' det blir vid uppklippning, alltså etapperna. Hon gav några förslag om hur vi kunde göra och jag gick med på allt. Slutresultatet? Rockigt och perfekt! Me like, me like!
Det sista hon gjorde var att ha i lite OSIS+ Dust it. Älskade kära produkt! I'm in love! Volym..oj oj oj.
I oktober så ska dom ha firande för att dom fyller 1 år och då kommer den endast kosta 129:- men jag kan inte vänta, jag vill ha den nuuu! Måste tyvärr tvätta håret idag då jag gjorde det igår och med Dust it i så känns det lite..äckligt :P
Så sen ska jag springa ner och köpa mig en x)

Resultatet:

Taget med datorns webcam så bilden är inte i världsklass. Och jag ser ofantligt trött ut med nästan inget smink :P

Kommentarer
Postat av: annabel

vad snygg du ar sanna!!!!!

2008-09-06 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0