Not without my tears.

Jag vet inte ifall det är min tonårshormoner som spökar eller ifall jag bara är allmänt blödig.
Jag kan inte se en film utan att gråta. Antingen av skratt eller tråkigheter som händer i filmen. Inte ens Disney-filmer kan låta mina ögon vara torra ett tag.

The Bucket List var väldigt bra! Slutet var häftigt och väntat men det gjorde inget, den var bra ändå. Tårarna kom självklart. Vad annars? :P  nåja..det kanske lättar lite på trycket inombords :)


För övrigt så har min övertrötthet gått över till dödströtthet ^^ så det känns lite farligt att sitta med en varm och gosig(?) dator i knät i sängen. Ska nog förflytta mig till soffan istället till en tv som inte kan sprida värme. Då håller jag mig nog vaken.

Dagens pinsamma kort. Borde kanske skaffa en ny kategori som heter då, eller vad sägs? ;D


Sov inte egentligen, ville bara demonstrera hur det kan se ut när jag sover vid datorn.
För det har hänt ska ni veta.


Trött trött och åter igen trött.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha sötgumma där =)

2008-09-20 @ 19:37:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0