Söndag.

Hej bloggen!
Glömde totalt bort att skriva igårkväll när jag la mig men somnade som en stock efter lite läsning. Natten har gått bra förutom lite jobbigt vid morgonkvisten. Har inte orkat skriva sen jag slutade kl 12, har istället pratat lite med Per och pappa i telefon samt ätit framför One Tree Hill.
Ska snart ner till Ica för att köpa lite fika. Ska ta köpa cola och chokladbollar tänkte jag så ska jag åka ut till Per och fika med honom. Vi ska prata lite och så..får se om jag åker med något varv i traktorn också fast jag vet inte ifall köra balar är något för mig. Lär få lida en vecka av blåmärken igen i såna fall.

Nej, dags att sminka på lite mascara så jag kan se ut som folk igen. Skriver nog när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0