Torsdag.

Godmorgon.
Jag är vaken och ännu hemskare - pigg. Eller jaa..tillräckligt pigg för att inte kunna somna om. Har varit vaken sedan 6 då Per promt skulle sätta väckarklockan. Var meningen att jag skulle köra ut Per när inte Dennis vaknade men så ringde idioten vilket innebar att jag slapp. Så nu sitter jag här pigg och väntar :P

Dagen kommer bestå av ett möte. Ska träffas hos min arbetsgivare kl 10 för att sedan åka till nåt ställe där mötet är. Lundsbrunn eller vadfan det hette. Jag kör och jag hoppas på go milersättning sen ^^ Mötet är mellan 12-17 så jag är väl hemma nån gång efter 18.
Det bästa av allt är att jag har betalt under den tiden ;)

Nej..jag orkar inte vara vaken mer. Ska nog sova till nio så får jag panikfixa mig sedan. Får drömma om vad jag ska ta på mig för kläder så det blir mindre stressigt sen ^^ adios!

Kommentarer
Postat av: cammie

hehe, avundsjuk ska det vara =)

2008-09-04 @ 14:10:34
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0