Last week.

Vad har egentligen hänt senaste veckan? Eller senaste tiden kanske man skulle säga..

I veckan har jag skrivit på en uppsats som lämnades in i fredags. Den handlade typ om hur barn lär sig läsa och skriva och om boksamtal. Ett rätt intressant ämne trots att handledningen för detta sög!
I tisdags, onsdags och torsdags jobbade jag på dagiset. Jättehärligt att vara tillbaka och mottagandet av personalen, barnen och föräldrarna var jättebra. Märktes att många föräldrar saknat mig..kändes grymt bra!
Jo..i tisdags var jag i Stockholm och såg Sonata Arctica. Vi var inne i Fryshuset i Klubben, aplitet ställe men stämningen var skön. Träffade på ett gäng killar som var hur sköna som helst! Det var den dagen snöovädret började och att köra sent på kvällen från storstan till Linköping var mindre roligt kan jag meddela..ett under att vi överlevde alltså!

Vad har hänt mer? Inte mycket egentligen..
Har sedan några veckor börjat träffa en kille..och han är typ perfekt. Än så länge har inga fel hittats..jättegullig är han :) Så detta hoppas jag på! Time will tell ;)

Slutuppdaterat. Dags att gå in i böckernas värld med Peter Pohl: Jag saknar dig, jag saknar dig. Har du inte läst den? GÖR DET! Den ger många tankar och berättelsen är unik..verkligen jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0