Move your ass!

Vad är det för dag idag? Onsdag, right? Känns som att jag förlorat kollen totalt, hänger liksom bara med i livet och det är rätt skönt må jag säga. Får se hur länge det funkar tills allt brakar ihop.

Dagen har spenderats i kära Norrköping med föreläsningar, väldigt tråkiga föreläsningar får tilläggas. Vi har börjat dra tidigare från de urtråkiga föreläsningarna.. Vi är engagerade studenter! Från när jag kom hem så har jag bara packat, kört saker till nya lyan och packat upp lite där. Jo, jag tog mig tid att titta på Grey's också såklart..vem kan tro att jag ska missa det?

Morgondagen erbjuder jobb på Fröken Flora 8-14 och sedan flyttar vi alla möbler! Fatta, från och med imorgon så bor jag i Tannefors. Ska bli spännande att se hur min lilla älskling reagerar, men jag hoppas verkligen det ska gå bra! Och just det, bilder från lägenheten kan jag försöka slänga upp imorgon kväll eller nåt..om jag orkar.
Jävlar, dags att sova. Godnatt!

Fruktansvärt meningsfullt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0