Söndag kväll..

Här sitter jag framför min (låne)dator och är väldigt trött. Dagen har bestått av tentaplugg (hjälp den är imorgon!) som inte gick bra och tripp till Norrköping med Marika, Sid och Leo där vi bokade buss till kryssningen. Svängde även förbi pappa och Åsa på vägen hem där jag fick kvällsmat. Mycket gott och uppskattat, tack pappa! :)
Kvällen tentaplugg har inte gått mycket bättre heller.. Känns som att jag inte orkar bry mig något avsevärt hur tentan går. Orken och lusten har liksom gått till alla andra uppgifter i kursen så det satsas till omtentan för min del istället. Självklart går jag dit imorgon och försöker.

På vägen hem kom jag på att jag flyttar om en vecka, och jag har inte börjat packa än. Jag har inte ens några kartonger. Då svängde jag förbi Ica i Linghem och de änglarna hade två kartonger kvar. Ska be pappa svänga förbi där imorgon och se ifall han kan få några fler till mig. Så när jag är ledig på torsdag ska jag ägna hela dagen åt packning, eller i alla fall en del av den.

Här svamlas det minsann iväg. Dags att sova för min del så jag orkar med 4 timmars tenta imorgon. Wish me luck!

Godnatt!

Visst är jag häftig? ;)

 

Update 20/10 kl 9.57: Öh..det va ju måndag igår..snacka om sinnesförvirring ;) wish me luck på tentan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0