Hur i hela fridens namn..?

Sitter nu i soffan med katterna och kollar på Lyxfällan. Det handlar om ett par i 30-årsåldern som går 30 000 kr back varje månad. Liksom HALLÅ? Enbart på mat lägger de runt 11 500 kr varje månad. Vad äter de då är jag nyfiken på. Kan tänka mig att de köper rysk kaviar, känguru-kött osv. Oxfilé är väl som att äta köttbullar för min del.

Tänker bara på mig och Macke, hur mycket vi äter för i månaden och jag skulle tippa på att vi ligger runt 1500-3000 kr/månaden. Enligt mig är det en ganska normal summa som passar oss bra. Vi varken snålar eller köper det dyraste vi ser utan vi har hittat en bra balans.

Jag är inte en person som tycker det är roligt att hålla på med ekonomi, håller koll på minsta lilla utgift eller att spara för den delen men jag vet att jag kan inte köpa något om jag inte har råd! Hur kan man låta det gå så långt? Ett stort mysterium för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0