Freitag.

Frei = Fri
Tag= Dag

Jag tolkade det på mitt sätt och ansåg mig vara ledig idag. Ledig fredag it is. Vet inte varför men pallade faktiskt inte med praktiken varken igår eller idag och då tyckte jag det var bättre att stanna hemma.

Dagen började med p-böter. Tack för den. SKIT! Jaja, jag tänker shoppa bort  penga-ångesten (logiken är hög) genom att leta julklappar till mina systerdöttrar. Tilda vill ha clementiner(!) och en tjejig skrivbordslampa och Nathalie vill ha smycken och ett smyckesskrin. Har ett smyckesskrin från när jag var liten och det kan få gå i arv och fyllas med smycken ;) har ju en del nu efter Kenza & Tyra show så att säga..


Försöker grimasera bort p-boten.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hatar böter!



en gång fick jag böter på bussen, det var pinsamt

2010-12-10 @ 14:55:12
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0