Utkast: Dec. 8, 2010

Insåg idag hur lat jag har varit senaste två veckorna, särskilt förra veckan och den här veckan härjar en förkylning i kroppen, men jag stod inte ut längre idag. Jag kom på mig själv med att äta upp en halv chipspåse och jag bara såg hur magen svällde.


F.Y. F.A.N!! Rent ut sagt..

Liksom, om jag ska gå ner i vikt så kan jag ju fan inte moffla i mig en chipspåse bara sådär. Varför ska jag ha ett sånt jävla matbehov? Eller är det ett tuggbehov jag har? Jag VILL INTE ha det såhär! Förut ville jag bara få ur mig alla chips, de bara svällde inom mig, men fan..jag har ätit dom och nu får jag stå mitt kast. Började därför träna med

Kommentarer
Postat av: Tina

I know the feeling. Få inte ut dom fel bara, för då blir det bara.. fel.

2010-12-09 @ 10:08:03
Postat av: Sanna

I promise :) Och du är starkare än du tror i de dumma lägena!

2010-12-09 @ 13:31:53
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0