Das 15e juni..

God förmiddag!
Jag har faktiskt varit vaken sedan 9 men ändå sitter jag fortfarande i min sov-outfit. Vaknade idag av att solen sken på mig och himlen var molnfri och nu är den full av moln. Det är någon där uppe som inte vill att jag ska sola. Eftersom molnen kom så olägligt tänker ni att jag kanske borde börja packa och så är väl fallet egentligen. Det är liksom två veckor kvar till flytt och fortfarande har jag bara lyckats packa lakan.

Nåväl. EN kartong kan jag försöka motivera mig till idag i alla fall.


Så illa är det i min lägenhet att denna skylt skulle behöva sättas upp..


Kommentarer
Postat av: Miccy

2010-06-15 @ 11:41:32
URL: http://miccy.blogg.se/
Postat av: Miccy

Shit jag är lite snabb, det är blindskrift i det första om du inte ser vad det står. Men en kartong låter ju bra sen tar man bara allt och öser ner i kartonger när det blir lite brådis.

2010-06-15 @ 11:42:50
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0