Makes Sanna do it.

Idag har varit en herrejössesdag! Den började med att jag fick vila ut mig läänge (ända till 9) medans karln hade varit uppe i en timma och tvättat. Gillart! Sedan satte stressen igång. Jag åkte hem och upptäckte att jag var eftersökt. Tjejen som har nya lyan skickade sms om att vi kunde hämta nycklarna och min nuvarande hyresvärd ringde och ville veta när jag lämnar nyckeln. Dagen har alltså bestått av panikpackande, som lett till att jag snart är klar, och städning av balkongen. Det är för övrigt nåt man bör göra oftare. Städa balkongen alltså inte flytta.

Hur har jag då orkat undrar ni? Ostbågar är min nya diet som jag följt strikt de senaste kvällarna. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0