End of day..

Dagen är snart till ända och här sitter jag i soffan efter ännu ett Grey's Anatomy-avsnitt. Missade dock första kvarten av det eftersom jag jobbade till kl 21.
Jobbat är inte det enda jag gjort idag. Kl 8 imorse satt jag i tentasalen och började skriva tenta. Efter 40 minuter var jag klar och normalt så får man gå efter en timma, men icke sa Nicke. Då det var så många försenade till tentan så försenades också registeringen vilket gjorde att jag satt i över en halvtimma och bara glodde rätt framför mig. Det gjorde också att jag missade bussen, men tog tåget istället och jag plankade "lagligt" (kortgrejerna funkade inte). Kom hem runt elva och började städa. Kom väl 1/4 men imorgon är jag bannemig ledig och då ska jag ta mig själv i kragen och städa klart. Kan ju inte se ut som ett krig när Natta kommer hem till mig på fredag ^^
Time for sex rehab med dr Drew.. och kanske lite popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0