Innan stormen.

Sitter nu här i min soffa och gäspar. Tro det eller ej men 4 timmar på jobbet kan vara ansträngande. Det var faktiskt första gången sedan jul som jag jobbade med mina tanter. Har saknat dom lite, men barnen är ju helt klart det jag vill jobba med. Efter jobbet (16-20) så åkte jag hem till mamma med lite papper och där blev jag bjuden på äpplekaka. Tack för den..supergod!

Imorgon kommer bli en tuff dag. Jobbar först 6-9 (öppnar), åker sedan till Norrköping för att ha skola 10-12, åker sedan tillbaka till jobbet och fortsätter jobba till 17.30 (stänger). Min hjärna kommer nog vara lika funktionell som en ärta imorgon kväll. Då ska jag minsann unna mig att bara ligga i soffan med choklad och glo på film.

Dags att törna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0