Thank god it's friday!

Nu är det äntligen fredag och jag är ledig! (Thank god for that..) Eller ja, ledig och ledig vettetusan. Självstudier har jag inför tentan på torsdag, men den tar jag tag i lite varje dag. Hrm...

Nåväl. Dagen erbjuder storstädning av lägenheten och en sväng till stan. Natta kommer hit ikväll och ska klippa/färga mitt hår och då vore det väl trevligt ifall lägenheten inte såg ut som en enda stor röra. Har kommit på att jag borde bjuda hem folk oftare, annars blir det liksom inte mer städ än att jag diskar och dammsuger.

När jag vaknade upp imorse så hade jag solen i ansiktet men nu är den helt täckt av moln. Dessa jäkla moln..
Bäst jag sätter igång med städandet..Natta kommer ju faktiskt om 8 timmar! ;)


En bild jag tog när jag åkte hem från pappa i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0