Torsdag..

Jisses..min uppdatering mår verkligen jättebra - not. Ännu en vecka sedan jag skrev här. Inte dåligt. Eller också så är det jäkligt dåligt.

Sitter nu här hemma med lite huvudvärk och börjar tröttna på den, då den har bankat på skallbenet sedan kl 10. Har försökt att motivera mig själv till att plugga och det enda jag har gjort under 4 timmar är att komma på vad jag vill skriva om på individuella uppgiften. Om jag hittar några bra artiklar kring det ämnet är en annan femma. Här även pratat med Marika i telefon. Vi pratar alldeles för sällan nu för tiden. Vet att jag är jättedålig på att höra av mig till folk.. Imorgon ska vi i alla fall äntligen träffas igen för att ta en runda på IKEA.

Har en del tankar jag skulle vilja skriva ner här, men vågar jag? Det finns både för- och nackdelar med att skriva ner saker här. Kanske skulle skaffa mig en dagbok att ha hemma men vad vore det då för poäng att ha bloggen? Åh, nu blev det rörigt i mitt huvud. Får hoppas på att en promenad kan lätta min huvudvärk och mina funderingar i halvsolskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0