Dienstag..

Stavning?

God morgon. Tisdag it is och det är sista vfu-dagen. Vfu = verksamhetsförlagd utbildning, för den som inte begriper. Kommer kännas konstigt att inte komma tillbaka nästa läsår till dom. Gillar mina handledare starkt och gillar deras pedagogik. Ohwell..får hoppas att nästa ställe blir minst lika bra.
Idag ska jag köpa isglass till ungarna och har bakat kladdkaka till personalen. Har känt att en i personalen verkligen hatar mig. Vet inte varför, men hon gillar mig verkligen inte och att starta en konversation hade nog lett till mord på mig. Undrar om hon kanske i alla fall kan ge mig en godkännande nick idag?
Efter vfu 9-16 ska jag hem till farmor och tvätta. Jag vet..jag är en glömsk individ som aldrig kan komma ihåg att boka den där nedrans tvättstugan. Tur att släkten finns ;) (ja just det..ska käka mat där med).
18-20 är det föräldramöte angående nya upplägget på utvecklingssamtal.

Oh god..hinner inte skriva mer. Ska ju fasen dra snart. Adios..

Kommentarer
Postat av: Sofia ilona Laitila

så söt banner du hade! :)

2010-05-11 @ 19:24:11
URL: http://silona.devote.se
Postat av: Kristin

Hur gick det? Lever du??

2010-05-11 @ 22:09:12
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0