...

Usch, kvällen har varit skit. Huvudet har fart runt på tankar samtidigt som det är helt tomt. Det är som att jag tänker men samtidigt så gör jag det inte..det är helt sjukt. Kroppen är rastlös och numb-heten släppte nu för en stund så tårarna har forsat nedför kinderna.

Jag vill bara leva som en vanlig jävla människa och inte gå omkring som en känslolös zombie längre. Nu är det fan nog. Tänker inte ens kolla åt dom där igen.. Har läst lite på internet och den 22 maj tänker jag vara stenhård. Jag vill inte ha det såhär längre. Då får det fan va.

Fuck.

Kommentarer
Postat av: Tina

What's wrong?

2010-05-15 @ 20:13:54
Postat av: Sanna

Sv: P-pillrena.. Blev så förbannad och trött på dom :P

2010-05-16 @ 14:36:41
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0