16 oktober.

Hej lördag!
Kvällen igår blev riktigt lyckad! Hann avnjuta 2 glas vin igår innan vi stack ner till bowlingen. Grabbarna körde på en bana och jag och en flickvän körde på en. Jag vann! Efter bowlingsspelandet ville alla gå hem till oss för att köra Wii och jädrans vad det kördes. Jag satt mest bredvid med kameran i högsta hugg, drack vin och pratade med två flickvänner. Vi hade himla trevligt fram tills klockan blev 00.30 slagen och gästerna gick hem. Tack tack!
(Bilder kommer - ska bara hitta kabeln först...)

Idag vaknade jag med lite skallebank och har legat i soffan. Men inte bara det. Har även hunnit tvätta, äta pizza och storhandlat samt även pluggat lite smått - på en LÖRDAG!
Snart är det dags för att göra sig i ordning då jag och pojkvännen ska besöka Texas Longhorn för första gången. Spännande..


Osminkat är the shit. Skitiga speglar är bara shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0