En bra dag.

Hej hopp.
Om 20 minuter kommer min underbara pojkvän äntligen hem och dessutom med mat från Max. Mycket uppskattat.
Dagen började med stress nere i tvättstugan där ena tvättmaskinen bestämde sig för att inte funka och därför blev allt försenat. Kom därför försent till mötet med gruppen men de är ju så underbara att det inte gjorde nåt. Efter det träffade Emma och jag Kristin för lunch och det var som vanligt riktigt kul att träffas igen! :)
Klockan 13-17 hade vi ett seminarium och jag höll på att dö av uttråkning. Litet rum med 8 personer gjorde att syret tog slut rätt fort. Under seminariet opposinerade en person på en grej jag skrivit och efteråt gick jag direkt hem för att rätta det och skicka in på nytt. Väldigt skönt att ha det gjort inför den pluggfria helgen.

Well well. Snabbordbajsning som inte alls blev en bra text men va fan..skit samma.


Älskliiiiiiing. Kom heeeeeem!


Kristin, Emma och jag. Ett glatt gäng ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha, din arm ser helt gaaaalet stor ut! :)

Tack för idag, ni är underbarast bäst!

2010-10-28 @ 19:55:34
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0