I can feel your pain, sister.

När jag hittade det här inlägget så tappade jag nästan andan. Har jag skrivit det där? Finns det alltså fler som känner som jag?
Jag fick mig tankeställare som att jag inte alls behöver acceptera detta längre. Jag vill inte gå fler år utan sexlust då jag 75% av tiden inte haft lust, och då har jag ändå varit sexuellt aktiv i 6 år snart! Jag fick nog. Nu ringde jag till min barnmorska och talade in ett meddelande där jag bad att hon skulle ringa mig. Hoppas hon ringer snart. Jag behöver hjälpen. Är så jävla trött på det här nu.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Imorrn ska du få en stor kram fina du! <3

2010-10-27 @ 20:24:28
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0