SKOHJÄLP!

Hur lite jag än vill tänka på den kommande och kalla vintern så är det ofrånkomligt att den faktiskt snart är här. Antar att jag helt enkelt får vänja mig vid tanken att sommaren är slut. Nåväl. Ett problem har uppstått för mig: jag kan inte bestämma mig för vilka vinterskor som ska inhandlas. Förra året gick jag omkring i mina UGGS-kopior och de värmde gött men var inte vattentåliga för 5 öre.

Nu har jag hittat två par som är av intresse. Ett par är från Converse och är lite vattentåliga men jag vet inte hur varma de är eller om de är sköna. Det andra paret kommer från Eurosko och är bättre UGGS-kopior som är groteskt varma men som sagt inte vattentåliga. De från Eurosko har jag provat men de från Converse har jag endast hittat på Tradera (helt nya).


Kinda snygga, huh? 600 kr



"Aj äm såå schön!" 599 kr

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är det för fel på riktiga kängor? :P

2010-09-08 @ 18:27:38
URL: http://vinterdrake.blogspot.com
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag tycker definitivt de undre:) Fast de ovanför var fina också!

2010-09-08 @ 20:09:51
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0