Freeeeeedaaaaaaag!

Äntligen har vi hamnat på rätt dag i veckan! Inte för att veckan varit jobbig, men vem längtar inte till fredag?

Dagen kommer ägnas åt bokletande till B-uppsatsen som ska skrivas. Jag har ännu inte börjat MEN jag har gjort färdigt de kompletteringar jag haft på två texter och det som skulle göras inför nästa vecka. Min snälla svenskalärare skulle visa och tipsa mig om lite böcker som kan passa mitt ämne och ska även kolla upp några referenser till det som ska va inne nästa vecka. Känner mig riktigt nöjd att jag äntligen är lite i förväg med saker..

Jag ska även åka till nya lägenheten, enligt rykten från säkra källor (att skriva pappa låter inte lika spännande) ska min lägenhet snart vara färdig med målning och tapetsering. Efter detta besök är det dags att återvända hem för packning och utreda vems som är vems när M kommer hem. Fullspäckad dag som kanske kan bli lite känslomässig ikväll. Återstår att se.

And off I am..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0