Måndag igen.

Även denna vecka fick vi en måndag och inte vilken måndag som helst heller. Det är nämligen dags för introduktion till en ny kurs! OOOOOH så pepp jag är. Eller kanske inte. Jag hade nog hellre levt kvar i bubblan med individuellt konstnärligt utvecklingsarbete och musikalande. Men men..

Jag hoppas att nya kursen blir bra med uppsatsskrivande (nej jag har fortfarande inte ens bestämt syfte till skiten..) och en himla massa grupparbeten. Det här är sista kursen för det här året och jag kommer sakna att inte ha några musik/bild/rörelse/drama/svenska/hantverksverkstäder att gå till. Jag kommer sakna min otroligt ambitiösa grupp som motiverar mig i vått och torrt.

Efter den här kursens slut har jag tillbringat två (2!!) år på campus i Norrköping och har därmed bara 1½ år kvar. Sjukt. Jag hoppas att jag även i höst får vara i samma grupp som min "lilla" Emma för hon är en vän att lita på och ett stort stöd i motgångar.

Nej nu har jag minsann fallit från ämnet och ska nu bege mig mot kursintroduktionen. Och en föreläsning också visst.. Hoppsan. Time to run! Uppdatering från helgens äventyr kommer ikväll, stay tuned ;)


Så jäääääääkla pepp i myskläder.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv: Oh du har så rätt darling!

Och kom ihåg: om kursintrot blir för tråkigt kan man alltid rita av lärarna... ;)

2011-04-11 @ 15:26:42
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0